loading...
عکس و مطالب تیم رئال مادرید
reza-c7 بازدید : 8 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (1)

ئال مادرید در یك جشنواره گل برابر سویا توانست كه لرزه بر اندام بارسلونایی بیاندازد كه این روزها صرفا به لطف داور بر صدر جدول لالیگا نكیه زده است . 
در یكی از تماشایی ترین بازیهای ماه های اخیر فوتبال اروپا ، رئال مادرید توانست كه سویا را هفت تایی كند . مثلث كریستیانو رونالدو - كریم بنزما - گرت بیل خارق العاده ظاهر شدند . شاهزاده ولزی با دو گل و دو پاس گل توانست كه احیا شود و دو ماه نا امید كننده اولش در رئال را فراموش كند . كریستیانو رونالدو با سه گل و بنزما كه از گربه بودن به " ببر " ارتقا یافته بود ، با دو گل و دو پاس گل ستاره های بی نظیر این میدان بودند . 
رئال بازی را تماشایی آغاز كرد . هر چند كه باز هم حضور دیگو لوپز و آربلوا در تركیب توی ذوق می زد اما به نظر می رسید كه كارلتو كم كم به آن چه كه دلش می خواست ، نزدیك شده باشد . بازی تركیبی و تماشایی رئال ، خط دفاع حریف را محو كرده بود هر چند كه هنوز خط دفاع و به خصوص آربلوایی كه معلوم نیست چرا به جواهری مثل كارواخال ترجیح داده می شود ، پاشنه آشیل رئال بودند . 
گرت بیل كه سرحال تر از هر زمان دیگری به نظر می رسید ، به یاد روزهای اوجش بی نظیر بود . استارت های انفجاری و پاسهایش بوی گل می دادند . گل اول را روی پاس عالی بنزما به ثمر رساند و دومی را روی یك كاشته . زننده گل سوم هم كریستیانو رونالدو بود كه از روی نقطه پنالتی گلزنی كرد تا كماندویی خوشحالی كند . 
اما این پایان نیمه اول نبود . خط دفاع وحشتناك رئال و عملكرد تاسف بار تیم داوری ، مارسلو ، آربلوا و راموس باعث شد كه رئال تا پایان نیمه دو بار دروازه اش گشوده شود و با فاصله ای اندك به رختكن برود . 
اما نیمه دوم رئال دوباره سرحال شروع كرد . گرت بیل و حركاتش رئال را راه می انداختند . ستاره ولزی با دو پاس گل بی نظیر در نیمه دوم رئال را راه انداخت تا كریستیانو و بنزما گلزنی كنند . راكیتیچ با یك ضربه تماشایی كمی از فاصله كم كرد و پس از آن البته یك پنالتی را خراب كرد تا سویا نتواند نتیجه را جبران كند . پس از آن نوبت هنرنمایی بنزما بود تا یك گل بزند و یك پاس گل به كریستیانو بدهد . 

نحوه به ثمر رسیدن گل ها :
1-0 : روی پاس عالی بنزما ، گرت بیل روی نقطه كرنر صاحب توپ شد و با یك ضربه محكم و تماشایی با پای چپ توپ را به كنج دروازه بتو فرستاد . 
2-0 : گرت بیل روی یك ضربه كاشته پشت توپ قرار گرفت . توپش به خط دفاعی خورد و در قعر دروازه سویا جای گرفت تا شمار گلهایش با كل گلهای نیمار در بارسا برابری كند یعنی در عدد سه . 
3-0 : ایسكو پنالتی گرفت تا كریستیانو رونالدو به زیبایی هر چه تمام تر گل اولش در این بازی را به ثمر برساند . 
3-1 : روی اشتباه مارسلو و راموس ، پنالتی گرفته شد و راكیتیچ به سادگی دروازه دیگو لوپز را باز كرد . 
3-2 : جا ماندن وحشتناك آربلوا و یارگیری اشتباه راموس باعث شد كه سویا فاصله را به حداقل برسند . باكا زننده این گل بود . 
4-2 : پاس بی نظیر گرت بیل روی یك ضد حمله به بنزما باعث شد كه بازیكن فرانسوی در موقعیتی تقریبا تك به تك دروازه حریف را باز كند . 
5-2 :‌پاس گرت بیل فوق العاده بود و كریستیانو با شوتی تكضرب توانست كه در محوطه شش قدم گل دومش در این بازی را به ثمر برساند . 
6-2 : روی پاس بنزما ، كریستیانو در پشت محوطه جریمه توپش به مدافع حریف خورد و وارد دروازه بتو شد . 
6-3 : شوت بی نظیر راكیتیچ ، كنج دروازه دیگو لوپز را نشانه رفت .
7-3 :‌ ارسال تماشایی مارسلو كه سومین پاس گلش در این فصل بود با ضربه سر بی نظیر بنزما وارد دروازه سویا شد .
کلمات

reza-c7 بازدید : 3 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
سرخیو راموس - سرخیو راموس: چیزهایی است که علیه آن نمی توان جنگید

سرخیو راموس مدافع باتجربه و اسپانیایی رئال مادرید در پایان بازی شنبه شب ال کلاسیکو علیه اوندیانو ماینکو، داور بازی صحبت کرد. او معتقد است که این داور اهل منطقه ناواررو دلیل باخت تیمش در این بازی بود.
البته راموس در عین حال رضایتش را از عملکرد هم تیمی هایش ابراز کرد و گفت:« بعضی چیزها هست که نمی توان علیه آن مبارزه کرد. تیم ما مقابل حریفی واقعا سرسخت رویش را نشان داد.ما بارسا را به دردسر انداختیم و اصلا ساده نیست که آنها را در حال اتلاف وقت ببینیم. ولی در جریان بازی دو خطای پنالتی خیلی مشخص و بارز بود.البته من دوست ندارم که با استفاده از داوری، این باخت را توجیه کنم. ولی برخی مسائل هست که نمی توان علیه آنها جنگید.»

در جریان این بازی وقتی که راموس یک کارت زرد از داور گرفته بود، هواداران حاضر در نوکمپ معتقد بودند که او باید به خاطر یک خطای هند کارت زرد دوم را گرفته و اخراج شود. اما خود او نظر دیگری داشت:« حضور داوران دراین بازی ها باید حداقل احساس شود.» او در بخش پایانی صحبت هایش درمورد پستی که در آن به کار گرفته شده بود گفت:« سرمربی تیم روز جمعه به من گفت که قرار است دراین پست بازی کنم و این پستی است که من واقعا خوشم می آید. هرچند که در نهایت کارتی را دریافت کردم که شرایط بازی ام را تغییر داد ولی بعد از آن ضربه ای به عضله پایم وارد شد که مجبور شدم زمین مسابقه را ترک کنم. الان راحتم ولی کارتی که به من نشان داده شد،مانع از انجام بازی عادی ام شد.»

 


نويسنده پست: soheil

reza-c7 بازدید : 8 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

خسه رودريگز در اولين الكلاسيكويش گلزني كرد . درست مثل كاري كه زماني ميگل پاردزا ، مدير ورزشي رئال و چولو انجام داده بودند هر چند كه گلش به برد ختم نشد . خسه در اين بازي به جاي دي ماريا به زمين آمد كه بالاخره روي يك فرار يك گل خوب را به ثمر رساند تا شايستگي هايش را بيش از پيش به اثبات رساند . حالا با گل خسه همه عناصر هجومي رئال در لاليگا گل زده اند . به جز كريستيانو و موراتا كه مهاجمان اصلي تيم هستند ، عناصر هجومي ديگري مثل دي ماريا ،‌ بيل ، خسه و موراتا نيز حالا در ليگ گل زده اند .
خسه در اين فصل براي رئال به اندازه يك بازي كامل هم به ميدان نرفته است اما در 60 دقيقه در لاليگا و 10 دقيقه در چمپيونزليگ مقابل كپنهاگن بزرگي كرده است . او در همين مدت لياقتش را به همگان اثبات كرده است .
آنجلوتي چندان به اين ملي پوش زير 21 سال اعتماد ندارد . طولاني ترين بازي خسه در مقابل اتلتيك و 18 دقيقه بود . برابر ختافه هفت دقيقه بازي كرد ، برابر لوانته 13 دقيقه ، مقابل مالاگا 10 دقيقه ، برابر كپنهاگن 10 دقيقه و در نيوكمپ 15 دقيقه . جالب اين كه بازيكني مثل اوزيل كه همان آغاز فصل از رئال رفت ، 132 دقيقه داشت ، يعني دقايقش از خسه بيشتر مي شود .
خسه اما در اين ميان هميشه از زيدان ، حامي اصلي خود تشكر كرده است . پس از بازي جمعه نيز تاكيد كرد كه اين پيشكسوت فرانسوي بوده كه باعث شده بماند . خسه حالا به جمع بازيكناني پيوست كه با 20 سال سن يا كمتر در الكلاسيكو گل زده اند . رائول 18 ، آرسواگا 18 ، سانچيس 19 ، رافا 20 ، لاسكانو 20 ، هيگوائين 20 ، اولمدو 20 ، باريناگا 20 ، آنلكا 20 و راموس 20 ساله قبل از او چنين كاري را در الكلاسيكوها از جانب رئال كرده بودند .
حالا خسه اميدوار است پس از اين گل در اين بازي مهم بتواند در بازيهاي آتي مقابل سويا و رايو بازي كند ، دو تيمي كه سخت به دنبال خريدنش در ژانويه هستند .

reza-c7 بازدید : 12 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

ژابي آلونسو در آستانه برگشتن است . تيك تاك ساعت به حركت آمده است تا او به ميانه زمين رئال برگردد . دل هواداران برايش پس از 165 روز حسابي تنگ شده است . 
مصدوميت هاي طولاني باعث شده كه او نتواند براي رئال بازي كند . آخرين حضورش مقابل اتلتيكو در كوپا بود . اما ژابي ديروز به مراحل پاياني ريكاوري خود ادامه داد . ژابي تنها بازيكني بود كه در ليست بازي با بارسا نبود اما احتمال دارد كه دقايقي چهارشنبه مقابل سويا در برنابئو بازي كند تا براي بازي وايكاس به اوج آمادگي برسد .

reza-c7 بازدید : 9 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

ولین ال‌کلاسیکوی لالیگا در فصل 14-2013 شب گذشته در نیوکمپ میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد که تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. داور مسابقه در این دیدار خطای واضح روی کریستیانو رونالدو را در محوطه جریمه را اعلام نکرد تا اعتراضات زیادی به وی شود.

کارلو آنچلوتی پس از این مسابقه اظهار داشت: نیمه دوم بسیار خوب بود. بیشتر فشار آوردیم و بهتر بازی کردیم. بازی را در کنترل داشتیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردیم. البته پنالتی بسیار واضح بود. همه دنیا این پنالتی را دیدند به جز داور. نمی‌دانم چگونه یک داور بین‌المللی چنین اشتباهی می‌ کند.

وی ادامه داد: راموس برای تعادل تیم در خط هافبک بازی کرد. می‌خواستم در این قسمت به راموس بازی بدهم تا در میانه میدان تعادل ایجاد کنم. ایارامندی پس از بازی مقابل یووه کمی کشیدگی عضله داشت و من نمی‌خواستم روی او ریسک کنم. با سرخیو صحبت کردم. از شیوه بازی او راضی بودم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: باید بگویم تصمیم‌گیری درباره خطای هند آدریانو مشکل بود. این اتفاق یک لحظه در مسابقه بود. اگر داور پنالتی می‌گرفت، آدریانو اخراج می‌شد و نتیجه‌ای بسیار متفاوت رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: این‌ها برای گرت بیل مسابقات اول است و او باید روی ارتباطش با سایر بازیکنان کار کند. او بازی خوبی داشت و باید به دنبال همکاری در حرکات باشد. او همکاری مثبتی با تیم داشت.

آنچلوتی اعلام کرد: سه هافبک دفاعی نداشتم. مودریچ دفاعی نیست. خدیرا و راموس بازی کردند تا به تیم تعادل بدهند. مارسلو، کارواخال، کریستیانو و دی‌ ماریا بازیکنان هجومی هستند. بارسلونا با مهاجمان زیادی بازی نکرد. آنها فقط مسی و نیمار را داشتند.

وی درباره اینکه چرا با اینکه گفته بود درباره داوری صحبت نمی‌ کند اما امروز از قضاوت بازی انتقاد کرده، تأکید کرد: زیرا دقیقا در خط بازی بودم. در اتفاقات دیگر در موقعیتی نبودم که بخواهم اظهار نظر کنم. ال‌ک لاسیکو بازی فوق‌العاده‌ای است. جو بازی جالب است. می‌خواستیم برنده شویم اما بهتر می‌شویم. این بازی آن را نشان داد.

reza-c7 بازدید : 8 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

گرچه بازی شنبه شب ال کلاسیکو در هوایی مناسب و نسبتا تابستانی برگزار می شود ولی توپ زمستانی دراین بازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت

توپی زمستانی برای بازی شنبه شب ال کلاسیکو


مسئولان لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته اند تا در بازیهای این هفته فوتبال این کشور چه در رقابتهای لالیگا و چه در لیگا آدلانته از توپ زمستانی استفاده شود.

لازم به ذکر است که این توپ رسمی مورد استفاده در فصل زمستانی دقیقا ویژگی های همان توپ تابستنی را دارد ولی رنگ غالب روی آن زرد خواهد بود.

 

دلیل استفاده از رنگ هایی مثل زرد ومشکی و قرمز در توپ زمستانی این است که در صورت بارش برف و یا  مه آلود شدن هوا، توپ به سادگی دیده شود.. البته جالب اینجاست که حالا در بازی ال کلاسیکو که در اواخر ماه اکتبر برگزار می شود و هنوز تا شروع فصل زمستان زمان زیادی باقی است، از توپ زمستانی استفاده خواهد شد.

طبق گزارش هواشناسی اسپانیا، در روز برگزاری بازی ال کلاسیکو میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ بندر بارسلونا، حداکثر دمای هوای این بندر 26 درجه سانتی گراد و حداقل این دما 18 درجه خواهد بود.

این بازی ساعت 18 بعدازظهر به وقت اسپانیا (19.30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد و در زمان برگزاری بازی، دمای هوا بیشتر به 26 درجه نزدیک است تا 18 درجه.

  Balón amarillo para el Clásico

reza-c7 بازدید : 10 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
از سه شنبه شبکه های اجتماعی پرشده از تبلیغات هواداران بارسا برای تشویق کاسیاس در بازی شنبه ال کلاسیکو که هم به نحوی تحسین بزرگی کاسیاس است و هم تمسخر رئالی ها

گزارش روز:کمپین بارسایی ها برای تشویق کاسیاس در ال کلاسیکو

در دنیای فوتبال هرروز سورپرایز جدیدی رو می شود. در بازی شنبه شب ال کلاسیکو که در نوکمپ برگزار خواهد شد، ممکن است شاهد اتفاق جالب و عجیبی باشیم و آن هم تشویق شدن ایکر کاسیاس، دروازه بان و کاپیتان رئال مادرید است.
reza-c7 بازدید : 9 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

ممنوعیت حضور کودکان زیر 7سال در ال کلاسیکو

سران باشگاه بارسلونا با تجدید نظر در قوانین دسترسی به ورزشگاه نوکمپ، در آستانه بازی ال کلاسیکو قانون جدیدی را وضع کرده اند

بنا براعلام باشگاه کاتالان در بازی پیش روی ال کلاسیکو که 26 اکتبر (ده روز دیگر) ساعت 18 به وقت اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود، کودکان زیر 7 سال اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

 

بعد از گفتگوهای متعدد صورت گرفته سران باشگاه بارسا تصمیم گرفتند تا با درنظر داشتن جذابیت این بازی و ساعت برگزاری این بازی در عصرهنگام که احتمال حضور خانواده ها وتجمع بیشتر را ایجاد می کند، با اعمال این محدودیت، جلوی خطرات احتمالی را گرفته و از مصدومیت احتمالی کودکان جلوگیری کنند.

 

فصل گذشته در بازی بارسلونا و ختافه که ساعت 12 ظهر به وقت اسپانیا برگزار شده بود، بیش از 10 هزار کودک در ورزشگاه حضور داشتند که عده زیادی از آنها در هنگام ورود یا خروج در ازدحام ها زیر دست و پا مانده و آسیب دیدند

 

از همین رو تونی فریه سا، سخنگوی باشگاه بارسلونا گفت:« در مقابل ریسک فیزیکی و سلامت و جانی ای که ممکن است امنیت برخی از تماشاچیان را با خطر مواجه کند، ما چنین تصمیمی گرفته ایم. ما می خواهیم که بعدا حسرت نخوریم که چرا اقدامات پیشگیرانه مناسبی انجام نداده ایم. الان ترجیح می دهیم که با اقدامات پیشگیرانه، از وقوع صحنه های دردناک و دلخور کننده که در پی تجمع جمعیت رخ می دهد جلوگیری کنیم.»

 

او در ادامه صحبت هایش گفت:« من خودم وقتی بچه بودم بدون بلیط وارد ورزشگاه می شدم وبارها نیز فرزندانم را به ورزشگاه برده ام ولی نمی توانیم چشم هایمان را به روی واقعیت ببندیم.» فریه سا درادامه توضیحاتش گفت:« در برخی از بازیهایی که ریسک ازدحام وجود ندارد، سران باشگاه به دنبال فرمولی خواهند بود که هواداران بتوانند فرزندانشان را به ورزشگاه بیاورند و برایشان بلیط تهیه کنند.»

 

این بلیط ها برای کودکان احتمالا رایگان خواهند بود ولی با تهیه بلیط والدین این کودکان می توانند از ورود و خروج بدون خطر و امن کودکانشان مطمئن باشند.

reza-c7 بازدید : 7 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

آنچلوتی:100 میلیون یورو برای بیل؟ 120 میلیون یورو درآمد فروش بازیکنانمان بوده

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلوسپورت به مسائل مختلفی پرداخته واز خرید گرث بیل دفاع کرده. در اینجا می توانید گزیده ای از این صحبتها را مطالعه کنید:

*گرث بیل: همه در مورد 100 میلیون یورویی که باشگاه مادریدی برای خریداری بیل پرداخته صحبت می کنند ولی می توان راجع به پولی که مادریدی ها با فروش بازیکنانشان در بازار به دست آورده اند ورقمی بالغ بر 120 میلیون یورو است نیز صحبت کرد

 

*لالیگا: بارسلونا و اتلتیکومادرید در هر هشت بازی ابتدایی شان درلالیگا به پیروزی رسیدند ولی آنچه بیش از هر چیز دیگری از من انتقاد شده، به خاطر سبک بازی تیم بوده. همه می گویند که تیم ما خوب بازی نکرده و من خودم اولین کسی هستم که می گویم که این تیم بدون هیچ تردیدی می تواند بهتر از این بازی کند.

 

*جدایی کاکا: ماجرای کاکا ماجرای متفاوتی بود. او سالها با کاکای میلان فاصله گرفته ولی هنوز می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. او در اینجا جایی نداشت ولی مهمترین نکته برای او این است که بتواند به شرایط آرمانی بازگشته و برای این کار، باید دائما بازی کند.

 

*رونالدو: توقع من چیز متفاوتی بود و فکرنمی کردم که اهمیت رونالدو تا این حد باشد. او یکی از معدود بازیکنانی است که می تواند تفاوتها را رقم زند.

reza-c7 بازدید : 10 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

دشان: پرتغال با رونالدو حریف دشواری خواهد بود

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با ستایش از نمایش تیمش در دیدار مقابل فرانسه، اظهار امیدواری کرد که در مرحله پلی آف با پرتغال روبرو نشوند.

فرانسه در آخرین دیدارش در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 3-0 فنلاند را شکست داد اما به دلیل پیروزی اسپانیا مقابل گرجستان، نتوانست به طور مستقیم راهی جام جهانی شود.

 

دشان به خبرنگاران گفت:" ما می خواستیم تیم اول این گروه شویم اما همین که در چنین دیدارهایی حضور داریم و می توانیم سه گل به حریف بزنیم هم خوب است. به ویژه در مقایسه با آنچه در نووامبر انتظار ما را می کشد.

 

من هیچ تیمی را در پلی آف ترجیح نمی دهم اما درست است که بازی مقابل پرتغال که رونالدو را در اختیار دارد، متفاوت خواهد بود. ما باید آماده سازی مان را معطوف این دیدارها کنیم."

 

بنزما که در دیدار مقابل استرالیا به ناکامی اش در گلزنی در ترکیب فرانسه پایان داده بود، در دیدار امشب هم دروازه فنلاند را باز کرد.

 

او با ابراز رضایت از پیروزی تیمش، گفت:" امشب هم توانستم گل بزنم و این خیلی خوب بود. اما مسئله مهم کسب پیروزی بود.

بازی خوبی بود و باید به همین ترتیب ادامه بدهیم. من با رونالدو در مورد پلی آف صحبت کردم!"

 

reza-c7 بازدید : 3 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

فلورنتینو پرس: بیل را 91 میلیون یورو خریدیم، نه 100 میلیون

فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد که این باشگاه برای خرید گرت بیل تنها 91 میلیون یورو پرداخت کرد.

بعد از نهایی شدن انتقال بیل به رئال، مبلغ انتقال او 100 میلیون یورو اعلام شد اما رئیس باشگاه مادریدی این رقم را نادرست دانست.

 

 او به اینتراکونومیا گفت:" بیل را با 91 میلیون یورو خریدیم. این مبلغی است که برای او پرداختیم."

 

گفته می شود تاکید باشگاه رئال روی مبلغ 91 میلیون یورو، در حالی که حتی تاتنهام هم قیمت بیل را 100 میلیون یورو اعلام کرده، راضی نگه داشتن کریس رونالدو است.

این ستاره پرتغالی در سال 2009 با انتقالی 98 میلیون یورویی به رئال پیوست و در صورتی که ادعای رئال در مورد مبلغ انتقال بیل درست باشد، او همچنان گران ترین بازیکن دنی

reza-c7 بازدید : 3 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (1)

 

 

پس از این‌که روزنامه مارکا اعلام کرده بود که ستاره گران‌قیمت رئال مادرید مشکل دیسک کمر دارد، این خبر باعث شد تا باشگاه رئال در بیانیه رسمی این خبر را تکذیب کند.

باشگاه رئال با انشتار این بیانیه نوشت:

 

" 1- این مسئله که بیل از ناحیه کمر خود دچار مصدومیت است و بین مهره 1 و 5 او فاصله افتاده است اساساً غلط است . 

 

2 - باشگاه پنج‌شنبه رسماً اعلام کرده بود که بیل هیچ گونه مصدومیتی ندارد که این خبر توسط این روزنامه مخابره نشده بود. 

 

3- گرث‌بیل یک برآمدگی در کمر خود دارد که این برای یک فوتبالیست طبیعی است و هیچ مشکلی برای پیشرفت حرفه ای او به وجود نمی‌‌آورد. "

 

reza-c7 بازدید : 7 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

ایکر کاسیاس به پپه رینا گفته است، با وجود زمان کم بازی در رئال مادرید قصد ترک این باشگاه را ندارد.

ایکر کاسیاس 32 سال بر این نظر می باشد که به رئال مادرید تعهد دارد و باید در این تیم بماند، او این موضوع را در تمرین تیم ملی اسپانیا قبل بازی با بلاروس گفته است.

 

رینا گفت و گو را چنین آغاز می کند :" من حدس می زنم اوضاع خیلی بد نیست، امسال در چند دیدار بازی خواهی کرد؟ 10؟ 12؟ فرقی نمی کند. به هرحال فصل سختی در انتظار ماست."

 

کاسیاس در جواب او می گوید: " بله، اما من در حال حاضر به ترک رئال مادرید فکر نمی کنم، فکر می کنم در کوپا دل ری می توانم بازی کنم!"

ایکر کاسیاس از فصل قبل که مورینیو او را نیمکت نشین کرد همواره تلاش کرده که به جایگاه اصلی خود باز گردد، اما با آمدن آنجلوتی هم آن روال پیش رفت.

 

 

reza-c7 بازدید : 3 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

وكيل بيل :" خبر ماركا احمقانه بود "

ته وز :" مسي يا كريستيانو ؟ مسلما كريستيانو !"

گالياني :" رئال يك برند بي نظير است "

دل بوسكه :" ايكر بازي نكرد چون در يك ماه فقط يك بازي كرده است "

ائوخنيو(یکی از اعضای با سابقه ی رئال) :" دغدغه پرز بايد هوادار باشد ، نه رنكينگ اقتصادي "

بواكي(بازیکن الچه) :"‌يووه مي تواند در برنابئو برنده شود "

آندره آيو(بازیکن مارسی) :"‌رويايم بازي در رئال است "

آگوئرو :" رئال ؟ در سيتي راحتم "

بنزما :" اميدوارم گلم شروع يك دوره خوب باشد "

reza-c7 بازدید : 7 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
http://www.shiaupload.ir/images/42226079251290693225.gif
این مهاجم 25 ساله در نیمه دوم بازی برابر استرالیا به 16 ماه ناکامی در بازی‌های ملی پایان داد و موفق به گلزنی شد.

به گزارش Goal.com، این مهاجم در بازی با استرالیا، که با پیروزی 0-6 فرانسه خاتمه یافت، به روند 1222 دقیقه بازی بدون گل خود پایان داد و از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

وی پس از بازی به مطبوعات گفت: «موفق شدم گلی را به ثمر برسانم که اندکی به من فشار می‌آورد.

«از تمام تیم، که پشتیبان من بود، تشکر می‌کنم. حمایت شدن توسط عموم زیبا بود.

«بازی دیگری در روز سه‌شنبه برابر فنلاند هست که نیاز به بردن آن داریم.»


reza-c7 بازدید : 1 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
File:Estadio Santiago Bernabéu 13.jpg

رئال مادرید در فکر بازسازی سانتیاگو برنابئو است، برنامه‌ای که پرز مدت‌ها است به آن فکر می‌‌کند و می‌‌خواهد آن را انجام دهد.

 به گزارش مارکا، در چند هفته اخیر، مهندسین زیادی پروژه‌های مورد نظر خود را برای بازسازی برنابئو به مسئولان باشگاه نشان دادند. به نظر می‌‌رسد، حتی بعد از گذشت یک سال، گرفتن تصمیم در مورد طرح مورد نظر کمی طول می‌‌کشد. 

با این حال، رئیس باشگاه هنوز طرح، طراحان آلمانی‌ را ترجیح می‌‌دهد، حتی با وجود اینکه از مهندسین درخواست ساخت ماکت دیگری را کرده اند. فلورنتینو در نظر دارد، پیش از اتمام سال میلادی، نام باشگاه به همراه اسم اسپانسر رئال که احتمالا به همراه آن خواهد بود را انتخاب کند و به هواداران معرفی‌ کند. به این صورت هم کاندید‌ها بیشترین تلاش خود را برای متقاعد کردن مدیران رئال انجام خواهند کرد و هم هواپیمایی امارات می‌‌تواند اسمش را در کنار اسم برنابئو داشته باشد.

این طرح بین ۱۶۸ تا ۲۰۰ میلیون یورو خرج خواهد داشت اما به دومین منبع درامدی باشگاه تبدیل خواهد شد. بدین ترتیب برنابئو دیگر تنها در روز هایی که بازی در آن برگزار می‌‌شود درامد زا نخواهد بود و در روز‌های دیگر هم منبع درامد باشگاه خواهد بود.

 

reza-c7 بازدید : 7 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

روزنامه AS به آمار جالبی‌ دست پیدا کرده است.

 به گزارش AS, گرث بیل در میان سال‌های ۲۰۰۷ تا به حال، ۲۷ بار دچار مصدومیت شده است. وی از ژانویه ۲۰۱۱ تا به حال ۱۸ بار مصدوم شده است. به همین دلیل وی در ۷۴ بازی باشگاه خود و تیم بریتانیا در المپیک غایب بوده است. اولین مصدومیت شدید وی در دسامبر ۲۰۰۷ رخ داد که وی از ناحیه لیگامنت مچ ما جراحی شد. وی در سال ۲۰۰۹ هم زانوی پای چپ خود را جراحی کرده است.

 

 

reza-c7 بازدید : 5 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

دی ماریا: آنچلوتی به من اعتماد دارد

آنخل دی ماریا، هافبک رئال مادرید، با ابراز رضایت از حضور در این باشگاه، از اینکه کارلو آنچلوتی به او اطمینان دارد، ابراز خشنودی کرد.

با پیوستن گرت بیل در رئال در این تابستان، آینده این ملی پوش آرژانتینی در سانتیاگو برنابئو  در هاله ای از ابهام قرار گرفت اما دی ماریا با ارائه نمایش های خوب در هفته های اخیر، کاملا نشان داد که آماده رقابت با ستاره ولزی است.

 

او به نشریه آ.اس گفت:" شرایط در رئال برای من خیلی خوب پیش می رود.

 

آنچلوتی به من اطمینان دار؛ ضمن اینکه یک پیش فصل خیلی خوب پشت سر گذاشتم. شرایط خیلی خوبی در رئال دارم. شرایط همیشه می تواند تغییر کند اما شرایط در حال حاضر خوب پیش می رود."

 

دی ماریا در 10 دیداری که این فصل برای رئال انجام داد، دو گل زد و 5 پاس گل داد.

 

reza-c7 بازدید : 2 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

واران: بنزما کاملا روی اهدافش تمرکز کرده ومن نگرانش نیستم

رافائل واران مدافع جوان و موفق رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در گفت و گو با تله فوت از اعتمادی که کارلو آنچلوتی به او دارد، ابراز رضایت کرده است.

واران بعد از سپری کردن چند ماه سخت مصدومیت اخیرا به روزهای اوج بازگشته و از اعتماد سرمربی ایتالیایی تیمش بهره می برد.

 

او در بخش دیگری ازاین گفتگو نیز راجع به کریم بنزما که خیلی ها معتقدند از روزهای اوجش فاصله گرفته صحبت کرده است. دراینجا می توانید متن صحبتهای واران را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

 

*اعتماد آنچلوتی: او یک سرمربی بزرگ است که به بازیکنان رئحیه و انگیزه زیادی می دهد تا رو به جلو حرکت کنند. من این شانس را دارم که در یکی از بزرگترین تیم های دنیا بازی می کنم. ما بهترین مدافعان دنیا را در اختیار داریم و رقابت در تیم ما خیلی شدید است. من رابطه خوبی هم با زیدان دارم. او به شدت تلاش می کند و به من کمک می کند تا رشد و پیشرفت کنم

 

*تیم ملی فرانسه: می خواهم در تیم ملی به موفقیت برسم. هر زمان که فرصت حضور در اردوی تیم ملی به من دست می دهد، در این زمینه تلاش می کنم. من تجربیات زیادی ندارم و نمی توانم عجول باشم. تیم ملی و موفقیت در آن برای من به منزله یک چالش است و می خواهم در تیم ملی بمانم. اینکه دشام مرا به اردوی تیم دعوت می کنند، نشان اعتماد است و باعث خوشحالی من می شود. این ماجرا به من اعتماد به نفس می دهد و نکته مثبتی است

 

*بنزما: ما خیلی با هم حرف می زنیم.او بازیکن پرتلاشی است. فکر می کنم که کریم از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و از نظر روانی هم روی اهدافش تمرکز کرده. من اصلا نگران او نیستم.

 

foton

reza-c7 بازدید : 1 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)


آلوارو موراتا پس از پيروزي سه بر دو تيمش مقابل لوانته اظهار داشت: از هوادارانمان مي‌خواهم صبور باشند. اخيرا تغييرات زيادي در تيم ايجاد شده است. مطمئنم در ادامه بهتر بازي خواهيم کرد.

وي ادامه داد: خيلي خوشحالم که در پيروزي تيمم گل زدم. در پايان شخصيت تيم را در زمين نشان داديم. در رئال مادريد وقتي کارها آن طور که مي‌خواهيد پيش نمي‌رود، بايد شجاعت خود را نشان دهيد.

reza-c7 بازدید : 4 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

خدیرا: با اوزیل،حالا آرسنال بهترین تیم انگلیس است

سامی خدیرا ستاره خط میانی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با دیلی میر به تمجید از مسعوت اوزیل پرداخته و یادآوری کرده که انتقال او به باشگاه آرسنال، توپچی ها را مبدل به بهترین تیم لیگ برتر خواهد نمود.

خدیرا در صحبت هایی دراین باره گفت:« درهر صورت آرسنال تیم قدرتمندی داشت ولی مسعوت آنها را مبدل به بهترین تیم انگلیس نموده است. من مطمئنم که اوزیل می تواند بازیکن سرنوشت ساز این تیم لقب گرفته و آرسنال رابه قهرمانی لیگ برتر برساند . مسعوت در زمین چمن یک نابغه است و واقعا شیوه دیگری برای توصیف او و مهارت هایش نمی بینم.»

 

این ستاره آلمانی درمورد ناامیدی بازیکنان رئال از جدایی اوزیل از این تیم و انتقالش به آرسنال گفت:« بازیکنان رئال مادرید از جدایی اوزیل احساس ناامیدی می کردند. چون او بهترین بازیکن دنیا در پست خودش است ولی من تصمیم او برای جدایی از رئال را به عنوان یک فوتبالیست و به عنوان دوست او، درک کردم.»

 

در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی و بعد از قطعی شدن انتقال گرث بیل به رئال مادرید بود که مسعوت اوزیل در انتقالی جنجالی با قراردادی 47 میلیون یورویی از رئال مادرید جدا و به آرسنال پیوست

foton

reza-c7 بازدید : 2 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

آپلود عکس رایگان و دائمی

کهکشاني‌ها به جبران گرفتن لقب گرانقيمت‌ترين بازيکن فوتبال دنيا از ستاره پرتغالي خود، قصد دارند با قراردادي جديد او را به پردر‌آمدترين بازيکن لاليگا تبديل کنند.

به گزارش جوان ایرانی، سران باشگاه رئال مادريد قصد دارند به کريستيانو رونالدو قراردادي جديد پيشنهاد کنند که او را به پردرآمدترين بازيکن شاغل در ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا تبدل مي‌کند. طبق گزارش‌ رسانه‌هاي اسپانيايي قرارداد جديد رونالدو که در پايان ماه جاري منعقد مي‌شود، 5 ساله خواهد بود و حقوق اين بال پرتغالي را از 10 ميليون يورو به 15 ميليون يورو در هر فصل افزايش مي‌دهد.
از زمان ورود گرث بيل به جمع کهکشاني‌ها با قراردادي 100 ميليون يورويي و تبديل شدن او به گرانقيمت‌ترين بازيکن فوتبال دنيا، عنواني که تا پيش از اين در اختيار کريستيانو رونالدو بود، مدتي است که ستاره پيشين منچستريونايتد از کانون توجه خارج شده است اما سران رئال مادريد با قرارداد جديدي که آنها را به پرداخت 155 ميليون يورو به رونالدو ملزم مي‌کند، مي‌خواهند دوباره او را به ستاره اصلي تيم خود تبديل کنند. اين در حالي است که حقوق گرث بيل 10 ميليون در هر فصل است.

حقوقي که رئال در طول 5 سال به رونالدو پرداخت مي‌کند،‌ بيشترين مبلغي است که يک باشگاه تا به حال به يک بازيکن خود داده است. همچنين اين قرارداد رونالدو را به بازيکني که بيشترين حقوق سالانه را در ميان تمام فوتباليست‌هاي دنيا دريافت مي‌کند، تبديل مي‌کند. تا پيش از اين ساموئل اتوئو، مهاجم کامروني جديد چلسي در آنژي ماخاچ کالا با دريافت 20 ميليون يورو براي هر فصل بيشترين حقوق را مي‌گرفت.

قرارداد جديد رونالدو او را بالاتر از ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا قرار خواهد داد که در حال حاضر حقوقي معادل 13 ميليون يورو در هر فصل دارد.

reza-c7 بازدید : 2 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

لیپی: یوونتوس می تواند رئال را غافلگیر کند

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس، معتقد است که این تیم می تواند در دیدار بعدی اش در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید به یک نتیجه قابل قبول دست پیدا کند.

شاگردان کونته در دو دیدار ابتدایی شان در لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن و گالاتاسرای به تساوی رسیدند و همین مسئله انتقادهایی را از آنها به همراه داشت.

 

اما لیپی که سابقه قهرمانی با یوونتوس در چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد، مطمئن است که بیانکونری می تواند در دو دیدار پیش رو برابر رئال نمایش های متفاوتی ارائه بدهد.

 

او به توتو اسپورت گفت:" دستورالعمل شکست دادن رئال کاملا ساده است. باید به کیفیت خودتان ایمان داشته باشید و سازماندهی تان را حفظ کنید.

 

همیشه احتمال رقم خوردن یک نتیجه غافلگیر کننده وجود دارد. مسئله کلیدی این است که به کسب نتیجه خوب ایمان داشته باشید. یوونتوس فعلی کاملا شبیه یوونتوس من است و همه ویژگی های یک تیم موفق را دارد.

 

علاوه بر این، رئال تاکنون خیلی درخشان کار نکرده و من تردیدی ندارم که یوونتوس می تواند دو نمایش درخشان ارائه بدهد."

 

reza-c7 بازدید : 2 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

یادداشت: آیا رئال برای آزمون نوکمپ آماده است؟

این بار دیگر جنجال داوری در کار نبود.بلکه رونالدو بود..گل پیروزی‌بخش دقیقه آخر رئال مادرید در الچه با کمک سزار مونیس فرناندس، داور مسابقه به دست آمده بود. او پنالتی بسیار بحث‌برانگیزی را در دقیقه 96 اعلام کرد. اما این بار بیشتر مبارزه و فرار مادرید از شکست بود که آنها را به گلی دیرهنگام در دقیقه 94 رساند تا پیروز شوند.

تیم کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق بازی تحت تاثیر حریف بود. آنها دو بار مقابل تیم سخت‌کوش و باروحیه لوانته عقب افتادند. اما مانند فصل گذشته شد و آلوارو موراتا در دقیقه 90 بازی را مساوی کرد. سپس کریستیانو رونالدو با شوتی که به بازیکنان حریف برخورد کرد در دقیقه 94 گل زد.

 

امیدهای رئال برای فتح لالیگا داشت به‌سرعت رنگ می‌باخت که رونالدو امید سفیدپوشان را نجات داد و اشتباهات آنچلوتی را جبران کرد. اما نمی‌توان خطاهای بزرگ رئال مادرید در بازی با لوانته را نادیده گرفت. مارکا نمایش مادرید را «هولناک» توصیف کرد و نوشت که تیم با آن روحیه‌ای که همیشه نشان می‌داد بازی نکرد: «رونالدو و موراتا مادرید را از بخش مراقبت‌های ویژه درآوردند!»

 

این گل معنای بسیاری برای بازیکنان مادرید داشت. رونالدو پیراهنش را درآورد و کارت زرد گرفت؛ البته او عین خیالش هم نبود. دیه‌گو لوپس هم از دروازه خارج شد و به سمت بازیکنان دوید تا با آنها جشن بگیرد. آنچلوتی هم روی نیمکت چهره‌ای پر از آسایش یافت.

 

این مربی گفت: «پیروزی بسیار مهم بود چون بازی بسیار دشواری داشتیم. ما هرگز تسلیم نشدیم، اما دو گل را به آنها دادیم و باید تمرکزمان را بهتر کنیم چون این اتفاقات کار را برای ما پیچیده می‌کند. اما زمانی که تیم ما بازی می‌کند می‌تواند در پنج دقیقه پیروز شود.»

 

اما مادرید در طول فصل در خانه حریفان مشکل داشته. برد ضعیف یک بر صفر در خانه گرانادا در اولین بازی فصل همراه شد با تساوی دو بر دو در خانه ویارئال که البته رئال ممکن بود خیلی راحت در این مسابقه شکست بخورد. سپس پیروزی بسیار جنجالی دو بر یک در خانه الچه از راه رسید و اکنون آنها دوباره در لحظات پایانی برد را کسب کردند.

 

البته نتایج به خودی خود بد نبوده‌اند، اما آن‌چه مایه نگرانی است نحوه عملکرد بازیکنان است. مادرید شنبه بازی را ضعیف آغاز کرد و هرچند به‌تدریج بهتر شد، اما لوانته با گل اول ابتکار عمل را در دست گرفت و پس از آن که سرخیو راموس گل بابا را جواب داد این تیم دوباره گل زد.

 

در نیمه اول به نظر می‌سید بازیکنان تکنیکی‌تر مادرید کلید باز کردن قفل دفاع لوانته را در دست دارند، اما آنچلوتی باز هم ایسکو، بازیکن تاثیرگذارش را بیرون آورد و کریم بنزما را در میدان نگاه داشت. البته هر سه تعویض آنچلوتی موثر بودند؛ موراتا گل تساوی را زد، جسه (که بعدتر جانشین بنزما شد) روی آن گل اثر گذاشت و مارسلو با حملاتش نفوذی‌اش از سمت چپ جریان بازی را عوض کرد.

 

اما هنوز الگوی مشخصی بر بازی مادرید حکم‌فرما نیست. مادرید مقابل تیمی که عقب بازی می‌کند باید بازی خود را تولید کند. آنها اما قادر به چنین کاری نیستند. ژابی آلونسو هم که هنوز نمی‌تواند بازی کند تا استحکام و خلاقیت خود را به خط میانی رئال برگرداند.

 

این بار هم رونالدو قهرمان تیم شد. این بازیکن پرتغالی در 10 بازی اول رئال در تمامی رقابت‌های این فصل 12 گل زده (که این آمار برابر است با بهترین فصل او، یعنی فصل پیش، هرچند که او این بار به جای 2 پنالتی 4 پنالتی زده). رونالدو در سال 2013 برای کشور و باشگاهش 50 گل به ثمر رسانده. اما نتایج مهم‌تر است. مادرید پنج امتیاز با بارسا فاصله دارد و هشت هفته از لالیگا گذشته. دیدار کلاسیکو در نوکمپ هم در ماه اکتبر برگزار می‌شود.

 

آن سفر به پایتخت کاتالان‌ها بزرگ‌ترین آزمون رئال در این فصل خواهد بود. اگر آنها همچنان خارج از خانه مشکل داشته باشند بعید است تیم آنچلوتی بتواند از این آزمون به سلامت عبور کند.

 

reza-c7 بازدید : 1 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

درخواست کریس رونالدو از قاضی آمریکایی: هوادار من را ببخشید

در روز 7 آگوست سال 2013 میلادی و در جریان بازی دوستانه دوتیم رئال مادرید و چلسی در آمریکا بود که پسر جوانی برای درآغوش کشیدن کریستیانو رونالدو به داخل زمین چمن پرید. رونالدو نیز او را در آغوش کشید و بعد این پسر جوان توسط نیروهای امنیتی به بیرون ورزشگاه منتقل شد.

بعد از آن اخبار منتشره از دادگاهی شدن این پسر جوان حکایت داشتند، حالا کریستیانو رونالدو با ارسال نامه ای برای قاضی دادگاه فلوریدا، از او خواسته تا رونالد گیورکا ، آن پسر جوان را بخشیده و اورا مجازات نکنند.

 

متن نامه کریستیانو رونالدو بدین ترتیب است:

 

«اسم من کریستیانو رونالدو است و فوتبالیست رئال مادرید هستم. در ورزشگاه سان لایف مشغول بازی کردن بودم که ناگهان یک طرفدار به داخل زمین چمن پرید. او رونالد گیورکا نام دارد و یک جوان دانشجوست. ما یکدیگر را در آغوش گرفتیم و کمی با هم حرف زدیم تا اینکه مسئولان امنیتی از راه رسیدند و او را به بیرون از زمین همراهی کردند. او به هیچ ترتیب رفتار تهاجمی و خشنی نداشت و حتی وقتی که نیروهای امنیتی وپلیس به سراغش آمدند، هیچ مقاومتی نکرد.

 

من می دانم که او به اشتباهش اعتراف کرده و به اهمیت امنیت در ورزشگاه ها واقف است. به علاوه او یک جوان 20 ساله است که بدون پدر رشد کرده و یک مادر تنها او را بزرگ کرده. به نظر می رسد که او با بورسیه تحصیلی بین المللی در دانشگاه پالم بیچ فلوریدا مشغول تحصیل است.

 

من نگرانم، چون درک می کنم که اگر رای علیه او باشد، او ممکن است با دپارتمان مهاجرت و با دانشگاه به مشکل بخورد. رونالد بلافاصله بعد از دستگیری به منطقه امنیتی ورزشگاه منتقل شد و یک روز و نیم را در زندان سپری کرد. شنیده ام که روز دوشنبه دادگاهی برای او تشکیل می شود وبا وجودی که او وکیل گرفته و درخواست کرده که بررسی این پرونده ملقی شود، اما شما با درخواست او موافقت نکردید.

 

جایگاه شما ودر عین حال اهمیت پیاده سازی قوانین را درک می کنم. دراین میان از شما و اعضای دادگاه درخواست می کنم که در تصمیمتان تجدید نظر کرده و از مجازات این جوان بگذرید. من دوست ندارم که او به خاطر اشتباهش، درگیر مسائل قضایی شود. به نظر می رسد که آینده درخشانی درانتظار اوست و دوست ندارم که اشتباهی که با پاگذاشتن روی قانون مرتکبش شده، آینده اش را خراب کند .متشکرم. اگر شما سوالی دارید، بدون تردید در هر لحظه ای می توانید با من تماس بگیرید.

 

ارادتمند

 

کریستیانو رونالدو»

reza-c7 بازدید : 4 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

فیزیو تراپ تیم ملی پرتغال: رونالدو می تواند تا 35 سالگی در اوج باشد

آنتونیو گاسپار، فیزیو تراپ تیم ملی پرتغال، معتقد است که کریس رونالدو می تواند حداقل تا 35 سالگی در همین سطح فعلی بازی کند.

ستاره پرتغالی رئال که در سال 2009 به این باشگاه پیوست، به تازگی با دستمزدی خیره کننده، قراردادش را با این باشگاه تا 2018 تمدید کرد. اما بعضی ها در مورد اینکه او بتوانند تا 5 سال دیگر یعنی 34 سالگی در همین سطح فعلی بازی کند، تردیدهایی مطرح کردند.

 

اما گاسپار که در  تیم ملی پرتغال با رونالدو کار کرده و او را به خوبی  می شناسد، گفت:" فکر می کنم ورزشکاری مانند او می تواند تا 33 سالگی به راحتی بازی کند. در واقع، در مورد او، در صورتی که رونالدو با مشکلی روبرو نشود، او می تواند حتی تا 35 سالگی هم در اوج باشد.

 

او یک ورزشکار استثنایی است که بسیار مراقب خود است و از هیچ راهکاری برای حفظ رژیم غذایی و ریکاوری خودش دریغ نمی کند. رئال می داند که او چه توانایی های دارد و اصلا در مورد او دست به قمار نزده است. او می تواند تا پایان قراردادش با رئال در اوج باشد."

 

reza-c7 بازدید : 3 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش روز: مادرید در اندیشه کلاسیکو

16روز و 16 شب مانده تا ال‌کلاسیکو. اما از همین حالا این بازی شروع شده است.

به‌ویژه در برنابئو. اختلاف پنج امتیاز با بارسلونا باعث شده این مسابقه حساس‌تر شود. همه در رئال مادرید از اوضاع باخبرند، هرچند که پیش از بازی کلاسیکو دو بازی دیگر در راه است: مالاگا (19 اکتبر) و یوونتوس (23 اکتبر).

 

این بازی می‌تواند روی روند رئال در این فصل لیگ اثر بگذارد. رئال حق باختن در کلاسیکو را ندارد. تساوی هم بد است اما به بدی شکست نیست. آنچلوتی می‌داند که باید ایده‌های کاملا روشن و تعریف‌شده‌ای برای این مسابقه داشته باشد و ترکیب اصلی او باید بهترین باشد. این ترکیب می‌تواند ترکیب اصلی رئال در ادامه فصل باشد.

 

هدف اصلی این است که دو بازیکن اصلی، ژابی آلونسو و گرث بیل، برای بازی 26ام در ترکیب باشند.

 

اگر اوضاع خوب پیش برود و گرث بیل بتواند آماده شود، بی‌تردید در نوکمپ به میدان خواهد رفت. اگر بیل بازی کند - که هنوز احتمالش بالا نیست - به احتمال فراوان بنزما از ترکیب کنار گذاشته می‌شود. درباره رونالدو هم که سوالی در کار نیست. دی‌ماریا و ایسکو هم بهتر از بنزما از جایگاهشان در ترکیب دفاع کرده‌اند.

 

بارسا روی کاغذ استاد مالکیت توپ خواهد بود. به این ترتیب رئال مادرید فضاهای خالی برای فرار را خواهد یافت. بیل می‌تواند از این موضوع نهایت بهره را ببرد.

 

reza-c7 بازدید : 1 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
رئال مادرید  در خانه لوانته با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید. در جریان این بازی پلاکاردها و پیراهن های جالبی در دستان هواداران حاضر در ورزشگاه دیده می شد:foton
پیراهن شماره 1 بارسلونا برای کاسیاس. این یکی از حاشیه های جالب توجهی بود که در ورزشگاه لوانته صید دوربین عکاسان خبری شد
foton
با «سی آر 7» و بیل مستقیما حمله به سوی لا دسیما (دهمین قهرمانی اروپایی)
foton
بنزما ما پشتت هستیم ستاره!!!! تو فاتح لا دسیما هستی

 

 

reza-c7 بازدید : 2 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

ساندی پیپل: بنزما در انگلیس و آگوئرو در مادرید

طبق گزارش منتشره در روزنامه ساندی پیپل و بازتاب آن در روزنامه آ.اس، شرایط نه چندان مطلوب کریم بنزما، باعث شده تا اعضای کادر فنی و سران باشگاه مادریدی به فکر فرورفته و کم کم برای فروش او مصمم شوند.

این ستاره فرانسوی تا به اینجای رقابتهای لالیگا به طور میانگین در هر 326 دقیقه یک گل زده و تا به اینجای فصل تنها 2 بار موفق به گلزنی شده و حدود یک ماه است که نتوانسته برای تیم مادریدی به گل برسد. در این شرایط، سران باشگاه مادریدی خود را برای فروش ستاره فرانسوی شان آماده می کنند و به دنبال جانشین قابل اطمینان تری برای مهاجم فرانسوی شان هستند.

 

رسانه های انگلیسی ، مقصد بنزما را لیگ برتر انگلیس عنوان کرده اندو یادآوری نموده اند که سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتی دوباره به لالیگا بازخواهد گشت و این بار پیراهن رئال را برتن خواهد نمود. در نسخه دیجیتال ساندی پیپل به این نکته اشاره شده که  تیم های منچستریونایتد، آرسنال و چلسی آماده اند تا برای خریداری بنزما دست به کار شوند و سران رئال هم به مدیربرنامه های بنزما گفته اند که به دنبال تیم جدیدی برای موکلش باشد.

 

دیوید مویس، سرمربی یونایتد اخیرا اعلام کرده که آماده است تا در بازار زمستانی دست به خرید بزند و مورینیو با وجود در اختیار داشتن تورس، اتوئو و دمبا با بدش نمی آید که بار دیگر هدایت بنزما را برعهده داشته باشد

 

روزنامه بریتانیایی گاردین نیز در گزارش خود یادآوری کرده که از اوایل تابستان امسال نام سرخیو آگوئرو در صدر لیست رویایی سران رئال برای تقویت خط حمله این تیم قرار داشت ولی با تمدید قرارداد او با سیتی و انتقال فالکائو به موناکو، آنها اجبارا به سراغ گرث بیل رفتند. الان و با توجه به نیاز تیم مادریدی برای تقویت خط حمله اش، شنیده می شود که مادریدی ها بار دیگر برای جذب این مهاجم آرژانتینی دست به کار خواهند شد.

reza-c7 بازدید : 1 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
خورخه والدانو ، مدير اجرايي سابق رئال در مورد مورينيو گفت :"‌سران باشگاه هاي پر توقع به دنبال بيشترين باز دهي در كمترين زمان هستند . مورينيو نيز يك تست بود . "

وي در مورد نقش كريستيانو رونالدو در رئال مادريد گفت :" نقشش به حدي مهم است كه نبودنش مي تواند اثر منفي بگذارد . او يك ليدر مهم در تيم است . مهمترين كار پنج سال اخير رئال مادريد ، تمديد قرارداد او بود . " و در مورد شرايط رئال نيز گفت :" نسبت به رفتن اوزيل حس خاصي ايجاد شده است اما به مرور زمان آنجلوتي مي تواند يك تيم كاملا متعادل و مستحكم را داشته باشد . "
 

والدانو در اين باره كه در جدايي دل بوسكه از رئال چه نقشي داشته هم گفت :" نقشم در اين كه سه سال با پرز در رئال كار كند خيلي بيشتر از رفتنش بود . " و همچنين هر گونه همكاري با بارسلونا و مارتينو را تكذيب كرد و از سويي در مورد قيمت بیل گفت :"‌اين چيزها مربوط به اتفاقات فصل نقل و انتقالات هستند . "‌

وي در مورد رائول گفت :" او نمادي از آمدگي ذهني است . مثل نادال . از نظر فني نيز در موردش تعجب نكردم . بي نظير است . " و در مورد موراتا گفت :" مسلما اگر پيپيتا هنوز مانده بود ، غيرممكن بود به او فرصت برسد . مشخصا بحث در حال حاضر در مورد كيفيتش نيست ، در مورد پختگي اوست . طبيعتا اگر قرار باشد فردا رئال با بايرن بازي كند ، بنزما آماده تر از موراتاست اما اگر اين بازي شش ماه ديگر باشد ، موراتا پخته تر مي شود و مي تواند گزينه مناسبي باشد .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام من رضاهستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهتری تیم جهان کی است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 605
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر اسپانیا (لالیگا)

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

    KEYHAN - DESIGN

    کيهان ديزاين

    Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    سایت عاشقانه

    mouse code

    كد ماوس