loading...
عکس و مطالب تیم رئال مادرید
reza-c7 بازدید : 2 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
سرخیو راموس - سرخیو راموس: چیزهایی است که علیه آن نمی توان جنگید

سرخیو راموس مدافع باتجربه و اسپانیایی رئال مادرید در پایان بازی شنبه شب ال کلاسیکو علیه اوندیانو ماینکو، داور بازی صحبت کرد. او معتقد است که این داور اهل منطقه ناواررو دلیل باخت تیمش در این بازی بود.
البته راموس در عین حال رضایتش را از عملکرد هم تیمی هایش ابراز کرد و گفت:« بعضی چیزها هست که نمی توان علیه آن مبارزه کرد. تیم ما مقابل حریفی واقعا سرسخت رویش را نشان داد.ما بارسا را به دردسر انداختیم و اصلا ساده نیست که آنها را در حال اتلاف وقت ببینیم. ولی در جریان بازی دو خطای پنالتی خیلی مشخص و بارز بود.البته من دوست ندارم که با استفاده از داوری، این باخت را توجیه کنم. ولی برخی مسائل هست که نمی توان علیه آنها جنگید.»

در جریان این بازی وقتی که راموس یک کارت زرد از داور گرفته بود، هواداران حاضر در نوکمپ معتقد بودند که او باید به خاطر یک خطای هند کارت زرد دوم را گرفته و اخراج شود. اما خود او نظر دیگری داشت:« حضور داوران دراین بازی ها باید حداقل احساس شود.» او در بخش پایانی صحبت هایش درمورد پستی که در آن به کار گرفته شده بود گفت:« سرمربی تیم روز جمعه به من گفت که قرار است دراین پست بازی کنم و این پستی است که من واقعا خوشم می آید. هرچند که در نهایت کارتی را دریافت کردم که شرایط بازی ام را تغییر داد ولی بعد از آن ضربه ای به عضله پایم وارد شد که مجبور شدم زمین مسابقه را ترک کنم. الان راحتم ولی کارتی که به من نشان داده شد،مانع از انجام بازی عادی ام شد.»

 


نويسنده پست: soheil

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رضاهستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهتری تیم جهان کی است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 598
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر اسپانیا (لالیگا)

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

    KEYHAN - DESIGN

    کيهان ديزاين

    Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    سایت عاشقانه

    mouse code

    كد ماوس